الثلاثاء، 2 سبتمبر 2008

صدق من قال


فاتنتي ... صدق من قال

بأني سأعيش بعدك وسط الأحزان

فبعدك حزين أنا أبحث عن الأمان

أبحث عن قلب يشعرني بالأمان

من لمسه يديها تهتدي رعشات يدي

وبحبها يشفي القلب الحيران

فعودي اليا ليصالحني الزمان

عودي لنعزف سويآ أجمل الألحان

فأنا أحبك أحبك

وبكائي كل يوم عليكي سيدتي أكبر رهان

هناك 4 تعليقات:

Lola يقول...

فعودي اليا ليصالحني الزمان

عودي لنعزف سويآ أجمل الألحان

ستعود لو كانت تحبك كما تحبها..ستعود لو كان لك فى قلبها مكان..ستعود لو كانت تشعر بالحنين لكل تلك الأشياء التى جمعتكم..ستعود عندما يقتلها الحنين لكل ما كان..ستعود عندما ترغب ان تكون لك وحدك دون سواك..ستعود عندما تكتشف انك وحدك من تريد ان تكمل معه المشوار.
لولا

أمير البلانكو يقول...

لولا

انشاء الله سوف تعود يالولا فأنا في انتظارها .

لكن أرجو منكي الدعاء ...

شكرآ علي مرورك الجميل

أمل حمدي يقول...

اجمل حاجة في كلماتك انها صادقة من قلبك

فلمست قلوبنا

على فكرة انا زيك مش بكتب غير لما احس

قوي بالكلمات اللي هاقولها

ربنا يصلح حالك ويفرج كربك يا امير


ممكن طلب

لبقى شيل تاكيدالكلمة اللي اسفل التعليق اصلها بضايقني قوي

تقبل مروري وشكرا

أمير البلانكو يقول...

ماما أموله

انا سعدت جدآ بعودتك للمدونه والرد علي البوست دا

انا فعلا مش باعرف أكتب الا الحاجه الي بحسها وصدقيني من غير دا فعلا مش باعرف أألف ويمكن هيا دي مشكلتي مع الكتابه

بخصوص تأكيد الكلمه انا بجد مش عارف اشيلها ياريت لو تعرفي المساعده