الأربعاء، 3 سبتمبر 2008

أحزان


أحزان ... أحزان كل مافي حياتي أحزان


ملامح وجهي .. أشعاري .. حتي كلمات اللسان


ليتني لم أحبك .. فاليوم لا أقدر علي النسيان


ليتني لم أسمع كلامك .. ليتها صمت الآذان


ليتني ما قابلتك يومآ عند البحر ورمال الشطآن


ليتني ماشعرت معكي بالراحه والآمان


ليتني ما لمست يديكي كي أشعر بالحنان


ليتني ما جعلتكي سيده هذا الزمان


ليتني ما عزفت لكي أجمل الآلحان


ليتني .. وليتني..


أسف سيدتي علي كل ما كان


فمنذ هجرك أصبحت انسان غير بني الانسان

هناك 6 تعليقات:

أمل حمدي يقول...

ازيك يا امير

انا ها اقولك يا امير علشان مش عارفة

اسمك

كلامك حلو وبتعبر كويس على اللي جواك

بس عايزاك متندمش على حاجة

صحيح ممكن تأثر فينا وتعذبنا لكن بعد

شوية بننسى بس لازم نتعلم من تجاربنا

ومنكررش اخطاءنا

ان شاء الله هااتابع كل بوستاتك

ومش ها تفتقدني ان شاء الله

سعدت بمدونتك

وربنا يسعدك مع من تحب

أمير البلانكو يقول...

ماما أموله

انا باشكرك جدآ علي زيارتك لمدونتي
وبجد انا مبسوط أوي من دعائك ليا لاني لاني بجد انا في حاجه الي الدعاء كي أنسي الاحزان التي بداخلي

بكرر شكري اليكي واعجابي بمدونتك الجميله وأسلوب كلامك الرائع

غروب يقول...

امير بصراحه ان بهتم جدااااااااا بالمدونات الشعريه والبوست بتاعك حقيقي عجبنى فيه بعض الكلمات لمستنى ..

وبقول لماما اموله طبعا منوره الدنيا وصدفه غريبه انى ادخل الاقيكي منوره هنا ...

امير كل سنه وانت طيب واتمنى لك السعاده

أمير البلانكو يقول...

saso

انا كمان أكتر حاجه شدتني لمدونتك اني لقيتك بتكتبي شعر جميل أوي .
بس انا مش باعرف اكتب الا بالحاجه اللي بتأثر بيها في حياتي وربنا يعدي المرحله اللي انا فيها دي علي خير

انا كان نفسي اشوف تعليقك علي القصيدتين اللي قبل دي وياريت أعرف رأيك فيهم

Lola يقول...

امير ..
لا اعرف احيانا نخوض تجارب الحب وعلى قدر ما نشعر بالطيران ونحن نحب نهوى فعلا عندما يتبدد الحلم.
ساعتها اعرف اننا نعيش الأحزان.
لكن المهم ان لا نطيل الحزن.
القادم دائما احلى واجمل.
لولا

أمير البلانكو يقول...

لولا

ان شاء الله القادم أحلي فقط ادعيلي

ميرسي علي زيارتك ليا