الثلاثاء، 9 سبتمبر 2008

ارحلي


ملهمتي ... لماذا أحببتك

ولما طاوعني قلمي وكتبت عنكي أحلي الكلمات

وعلي جدران قلبي نقشت أسمك وسط أجمل العبارات

كتبت أحبك سيدتي حتي الممـــــــــــات

بحثت عنكي في كل الطرقـــــــــــــــات

وفي وحدتي سألت عنكي القمر والنجمات

فلما رحلتي وتركتي لي الألم والآهات

لما رحلتي ولما الشوق بقلبك قد مات

فأرحلي كما شئتي ولتبقي الذكريات

خلاص انا بجد تعبت

هناك 9 تعليقات:

أمل حمدي يقول...

ازيك يا امير

كلماتك جميلة وصادقة الاحساس

بس عايزة اقولك حاجة

انت لم تقل بكلامك لماذا احببتها

بل اشتكيت فراقها

تقديري

Lola يقول...

أمير الحب علاقة متبادله..شخص مثلك يحمل كل هذه المشاعر المرهفه والعمق فى الأحاسيس يستحق ان يعيش الحب كما يجب له ان يكون واثق ان هذا سيكون يوما.
جميلة كلماتك..صادقه ومعبره وقويه
لولا

أمير البلانكو يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
أمير البلانكو يقول...

ماما اموله

اشكرك لي زيارتك ليا واسلوبك في الرد الجميل

ماما أرجوكي ان تعودي للبوستات اللي فاتت وانتي تعرفي لماذا أحببتها

مع السلامه
تحياتي ليكي

أمير البلانكو يقول...

لولا

ميرسي علي زيارتك ليا

انا بجد بقت بتعجبني زيارتك ليا أوي بس عندي احساس ان الكلام اللي بتقوليه عليا دا كتير أوي وعلي فكره انا واثق اني في يوم هالاقي اللي تستاهل اني اعيش معاها حياتي وانا في انتظارها ...

بكرر أعجابي بزيارتك ليا دايمآ

انى احبكم فى الله يقول...

اشكرك على المدونه الجميله وتحياتى على الشعر الجميل وعلى فكرة بجد روعه تحياتى وتقبلى مرورى

أمير البلانكو يقول...

اني أحبكم في الله

أسعدتني زيارتك وفي انتظار تكرارها
ان شاء الله

أمل حمدي يقول...

ازيك يا امير

انا لما سألتك لماذا احببتها لان عنوان البوست كدا فيجب ان يحوي البوست مدلول العنوان
وانت اشرت ان سبب حبك لمن تحب ببوستات سابقة فكيف بالله عليك
سامحني فهذه ملحوظة ارجو ان تتقبلها
سلام

قلب شاعره يقول...

كلامك جميل جداا بجد وصادق
ان شاء الله ازور مدونتك دائما ..